NOVINKY

LYŽÁK 7.B PONDĚLÍ 13.1.2020

LYŽÁK 7.B NEDĚLE 12.1.2020

LYŽÁK 7.C 22.3.2019

Slunce si nás zřejmě oblíbilo, takže jsme po několika letech mohli dopoledne odjet slalom, kde jsme viděli ze startu až do cíle. Snad i díky tomu se nám všem dařilo a absolvovali jsme ho úplně všichni startující bez problémů.

Odpoledne jsme vyměnili sjezdovky za běžky a odjeli "biatlonový" závod s otočkou a střelnicí na Grunwaldském mostě. Počasí už bylo tak jarní, že i až na ten sníh všude kolem připomínalo spíš počátek léta. Prostě máme za sebou týden v jaký jsme snad ani nedoufali. Bohužel utekl tak rychle, že jsme si skoro ani nestačili všimnou, že už je pátek. Takže zítra domů a lyžák už bude jen vzpomínkou.

LYŽÁK 7.C 21.3.2019

V noci skončila astronomická zima a začalo jaro. Co do vrstvy sněhu v našem okolí to opravdu není znát, ale sluníčko nás ujistilo, že to s jarem myslí vážně. Opravdu nám to však nevadilo, modré nebe a pod ním bílá sjezdovka se prostě neomrzí. Na sjezdovce jsme trénovali na zítřejší závody a samozřejmě si  i trochu "zablbli", třeba na "kraťasech".

Odpoledne při takhle krásné viditelnosti jsme se vydali na běžkách zdolat 3. nejvyšší vrchol Orlických hor Vrchmezí. Ne všichni jsme to zvládli, ale "útočné" družstvo vrcholu dosáhlo.

Večer jsme si zase společně v chatě zahráli a už nás čeká jen finále, tedy páteční soutěžní den.

LYŽÁK 7.C 20.3.2019

Ráno nás přivítal mráz a především sluníčko. Tedy hurá na sjezdovku, která byla jako obvykle jen naše. Krásně jsme si zajezdili, něco i naučili a dopoledne uteklo rychle jako voda v Bělé.

Ani odpoledne se na nás slunce nenaštvalo a neschovalo se, takže jsme si na běžkách užili nádherných výhledů z Kamenného a Sedloňovského vrchu. Při pohledu do krajiny pod námi jsme si uvědomili jaký malý kousek od nás už zima skončila a my si ji tady můžeme nádherně užívat. Současně jsme si taky užili nádherného sjezdu údolím Bělé zpět ke Kačence. Prostě další krásný den je za námi.

LYŽÁK 7.C 19.3.2019

Máme za sebou "kritický" třetí den, který se stal dnem týmových soutěží. Dopoledne jsme zahájili štafetovým závodem s trochu neobvyklými lyžařskými disciplínami, jako slalom pozadu, SuperG na běžkách, válení sudů atd., vše samozřejmě za nezbytné asistence šerpů, kteří donášeli na vrcholy disciplín potřebný materiál.

Po obědě se většina z nás zkusila úděl tažných psů a pokračovali jsme závody psích spřežení. No a nakonec se z nás stali umělci, tedy konkrétně sochaři. Naším materiálem však logicky nebyl kámen, ale sníh, kterého máme všude kolem nás dostatek.

LYŽÁK 7.C 18.3.2019

Zima se nám vrátila. V noci se prudce ochladilo a ráno nás přivítal nově napadlý sníh a mírný mráz. Nebe sice nebylo blankytně modré, ale sjezdovka byla tak perfektní, že to vůbec nevadilo a skvěle jsme zalyžovali.

Odpoledne jsme vyrazili na "Masaryčku", trochu jsme se tam za ten vyšlápnutý krpál odměnili a pak si nasadili běžky a přes Bukačku a Polomské sedlo se těsně před večeří se vrátili na Kačenku. Tedy i druhý lyžařský den vyšel bezvadně.

LYŽÁK 7.C 17.3.2019

Po včerejší mlze a sněžení je ráno něčem naprosto jiném. Sluníčko na nás svítí z modré oblohy a my vidíme kolik je tu sněhu. Dalo by se říci -  až k neuvěření. Večer sjezdovka krásně urolbovaná, ráno tak akorát přituhlá, prostě zimní idyla. No zimní pouze na pohled, protože už v 10 ráno je víc jak 10 stupňů, ale svah máme prakticky jen pro sebe, takže do oběda vydržel naprosto v pohodě.

Odpoledne někteří z nás poprvé zkusili běžky. Počasí pro první cestu bylo opravdu ideální a sněhu přehršel. Podívali jsme se do Polomského sedla, projeli ve skoro freeridovém stylu okolo Sedloňovského černého kříže a prosvištěli přes Grunwaldský most a do večeře jsme byli zpět na Kačence.

Sjezdovka je zase krásně urolbovaná, přes noc má trochu mrznout a sněžit, takže je na co se zítra těšit.

LYŽÁK 7.C 16.3.2019

Odjeli jsme a úspěšně, protože úplně všichni. Na "Mlejně" nás přivítalo sněžení, víc jak metr sněhu a k večeři špagety. Takže všechno fajn a v neděli ráno jdeme na to.

LYŽÁK 7.A + 7.B, PÁTEK 8.2.2019

Záverečný den nám přinesl drobnou komplikaci, se kterou jsme si však bez problémů poradili. Jedinou změnou proti původnímu plánu bylo, že BIATLON jsme odjeli již dopoledne a po obědě nás čekal závod ve SLALOMU. Večer proběhlo vyhlášení závodů a vyhodnocení celého kurzu a poté již následoval poslední večerní diskotéka. Zítra v 9:30 vyrážíme směr Hradec Králové...

LYŽÁK 7.A + 7.B, ČTVRTEK 7.2.2019

Čtvrteční dopoledne se neslo v duchu přípravy na páteční slalomový závod. Podmínky byly více než ideální, pokročilí lyžaři si vyzkoušeli i jízdu v náročnějším terénu. Odpoledne proběhl týmový závod v Šerlišské kombinaci, kterého se zúčastnilo všech 32 dětí. Sjezd na lyžích, na snowbladech, na běžkách, střelba na terč, lezení po čtyřech ve sněhu a vybíhání sjezdovky zvládli všichni na výbornou.

LYŽÁK 7.A + 7.B, STŘEDA 6.2.2019

Při středečním dopoledni jsme byli rozděleni do několika skupin. Naši "začátečníci" dále pilovali techniku jízdy na lyžích, jedna skupinka vyzkoušela místní svah na snowboardu a další skupina se prostřídala na snowbladech a carvingovém cvičení. Odpoledne jsme poblíž Masarykovy chaty uspořádali Musherské závody. Výsledné časy byly velmi těsné, a tak při vyhlášení byla lehce napjatá atmosféra. Nakonec zvítězilo družstvo "Panďuláků".

LYŽÁK 7.A + 7.B, ÚTERÝ 5.2.2019

V úterý dopoledne jsme již všichni okusili kotvu na místní sjezdovce a lyžovali jsme na krásně upraveném svahu. Odpoledne se za nádherného slunečného počasí část z nás vydala na běžkách do Deštného v OH a část pěšky na Masarykovu chatu. Nutno ocenit výkony všech zúčastněných, večeře byla opravdu zasloužená.

LYŽÁK 7.A + 7.B, PONDĚLÍ 4.2.2019

Se začátkem nového týdne přišlo i krásné počasí. Ráno jsme měli čerstvě urolbovaný svah, na které pro nás bylo mnohem více prostoru. Pokračovali jsme tedy ve zdokonalování našich dovedností a užívali si jízdy na lyžích. Na odpolední program, jsme se rozdělili do družstev a vyrazili na běžkách na Masarykovu chatu. Všechna družstva musíme pochválit za jejich nasazení a odhodlanost. Po večerním programu následuje odpočinek a zítra opět hurá na svah.

LYŽÁK 7.A + 7.B, NEDĚLE 3.2.2019

První lyžařský den jsme zahájili na dopoledne na svahu. Začátečníci se začali učit základní manipulaci s výstrojí a pohyby na lyžích. Pokročilejší se po rozcvičení rozjezdili a po testovacích jízdách se rozřadili do družstev. Odpoledne jsme byli prozkoumat místní běžecké tratě a něktěří poprvé okusili krásu běžeckého lyžování. Po večerním programu se ukládáme ke spánku, abychom nabrali sílu na zítřejší den.

LYŽÁK 3.D, PÁTEK 18.1.2019

Pátek - náš závěrečný  a zároveň vydařený den. Ráno jsme zúročili vše naučené a vylepšené a zvládli jsme závod ve slalomu. Odpoledne jsme si užívali sjezdovky jen sami pro sebe a naposledy jsme se svezli. Poté se ještě před večeří konala "Sněhová bitva u Kačenky".  Po večeři následovalo vyhlášení závodů, zhodnocení celého kurzu a rozdávání diplomů. Následuje už jen balení a zítra po snídani vyrážíme domů a těšíme se na rodiče.

LYŽÁK 3.D, ČTVRTEK 17.1.2019

Předpověď vyšla podle plánu, a tak jsme si dnes zalyžovali na krásně upravené sjezdovce a dokonce bez mlhy. K dokonalosti nechybělo téměř nic. Odpoledne jsme absolvovali závody družstev (postřeh, lyžování, bobování). Vítězem těchto závodů se stalo družstvo "TAKY TAKY BLÁZNI", ale pochválit musíme všechna družstva, protože do závodu dala opravdu vše. Vrcholem dnešního dne bylo "DISKO TRYSKO", o čemž se můžete přesvědčit ve fotogalerii. Nyní už se ukládáme ke spánku, abychom nabrali sílu na zítřejší slalom.

LYŽÁK 3.D, STŘEDA 16.1.2019

Středa - den kdy se náš kurz láme. Dopoledne i odpoledne jsme se zlepšovali v lyžařských dovednostech a užívali si upravené sjezdovky. Před večeří jsme se naučili nové anglické pojmy z oblasti lyžování, které jsme po večeři využili při dechberoucí módní přehlídce. Na čtvrtek se můžeme těšit na perfektní manžestr na sjezdovce a dle předpovědi i na krásnoé počasí.

LYŽÁK 3.D, ÚTERÝ 15.1.2019

Hurá! Dnes jsme konečně mohli lyžovat dopoledne i odpoledne. Byť celý den sněžilo, čekala na nás upravená sjezdovka a zprovozněný vlek, čehož jsme plně využili. Po odpolední lyžovačce proběhla krátká výuka a po večeři jsme dnešní den zakončili návštěvou místního kina na Kačence. Následuje večerka a nabírání sil na zítřejší den. /

LYŽÁK 3.D, PONDĚLÍ 14.1.2019

Dnešek nám připravil další novinku - sluníčko. Dnes jsme se trochu učili, lyžovali, bobovali a večer si hráli. Dodavatel energie již vše opravil, jsme tedy v teple, suchu a připraveni na další den.

LYŽÁK 3.D, NEDĚLE 13.1.2019

Máme za sebou druhý den plný zážitků. Dnes jsme okusili, jaké to je, když (téměř) celý den nejde elektřina. To mělo vliv i na naše lyžování. Dopoledne jsme zvládli 2x vyšlápnout do půlky sjezdovky, abychom se mohli svézt dolů. A protože stále sněžilo a viditelnost nebyla příliš vysoká, tak nám to stačilo. Odpoledne jsme se vydali na krátkou procházku, po které následovalo stavění sněhuláků. Celý den pak korunovala radost z opětovného zprovoznění elektřiny. Zítra se tak můžeme těšit na plnohodnotnou lyžovačku. Celý den jsme všichni s přehledem a v pořádku zvládli.

LYŽÁK 3.D, SOBOTA 12.1.2019

Dnes bylo naším hlavním cílem v pořádku dorazit do cíle a ubytovat se. Obojí se nám podařilo i přes typicky horské počasí (mlha, sněžení, mírný vítr). Po ubytovaní nás čekal zasloužený oběd a po krátkém slehnutí jsme vyrazili na čerstvý vzduch v okolí chaty. Vyzkoušeli jsme nazouvání lyží a rozjezdili se na malém vleku. Odměnou na závěr bylo bobování za chatou. Po večeři následovalo založení "DENÍKU", večerka a nabírání sil na zítřek.

LYŽÁK 7.B, PÁTEK 23. 3. 2018

Ráno jsme měli za okny pravé "Mlejnovské" počasí, tedy mlhu a mrznoucí mrholení. Samozřejmě, když jsme chtěli jet slalom a potřebovali vidět od startu do cíle. Za celé dopoledne se to samozřejmě nezměnilo, takže ke slovu musely přijít vysílačky, jinak by se časoměřička se startérem domluvit nemohli. Na branky však vidět bylo, tedy žádný problém. Dvoukolový slalom proběhl bez žádných zádrhelů a všichni jsme si naplno zasoutěžili.

Odpoledne se dokonce i trochu vyčasilo, takže pro ŠERLIŠSKÝ BIATLON, vše v pohodě. Dokonce nám rolba těsně před startem upravila trasu a i díky tomu dosáhli vítězové historicky nejrychlejších časů.

Večer už jen vyhlášení výsledků závodů a společná zábava na rozloučenou, protože zítra nás čeká jen cesta domů. Bylo to fajnové a uteklo to všechno strašně rychle.

Podívat se na to, jak jsme tady měli, můžete stisknutím níže umístěného tlačítka:

LYŽÁK 7.B, ČTVRTEK 22. 3. 2018

Jaro to vzdalo, zima je zpátky. Ráno jsme při snídani z okna ještě viděli kus modrého nebe, ale než jsme stačili vyrazit ven, počasí se vrátilo k "Mlejnovskému" standardu, tedy zatáhlo se a začalo sněžit. Dopoledne jsme strávili na sjezdovkách, zkusili si zasoutěžit v paralelním slalomu. Na sjezdovce jsme však tentokrát nebyli sami a návštěvníci nám poskytli nechtěný zážitek ve formě příletu záchranářského vrtulníku, který musel přiletět pro jednoho z nich. Proletět se ve vrtulníku jsme si sice všichni přáli, ale nikdo z nás nelitoval, že se let netýkal nikoho z nás.

Odpoledne jsme opět vyrazili na běžky, ale tentokrát jsme si zkusili druhou stranu údolí neboli zvolili TRASU 1 . V Polomském sedle jsme se opět rozdělili, většina odtud sjela sice přímo dolů k chatě, ale malé "útočné" družstvo i tentokrát pokračovalo "freeridovou" cestou po česko-polské hranici k Masarykově chatě a odtud přímo prašanem k chatě.

Zítra nás tedy dopoledne čekají individuální slalomářské závody, odpoledne "biatlon" a sobota se zase o den přiblížila.

LYŽÁK 7.B, STŘEDA 21. 3. 2018

Jaro nás ráno přivítalo další chumelenicí, která však netrvala dlouho a než jsme vyšli z chaty, stalo se na "Mlejně" něco nevídaného. Nebe bylo modré a modré vydrželo až do večera. Prostě perfektní den. Dopoledne jsme si krásně zajezdili v novém prašanu na sjezdovce, která patřila jenom nám. No a odpoledne jsme vyrazili na běžky. Tentokrát jsme si však řekli: "Jsme přeci na horách, tak musíme dobýt nějaký vrchol."

Naším cílem se staly hned tři vrcholy v jednom, tedy Hohe Mensa, Orlica a Vrchmezí. Cestou jsme se mohli kochat nádhernými pohledy do krajiny, na obzoru lemované bílou kulisou Krkonoš. Cestou zpět jsme si užili nádherného sjezdu do údolí a "útočné vrcholové" družstvo dokonce běžkového freeridového sjezdu prvostopou po česko-polském pomezí. Takže jediná vada na kráse dnešního dne, kdy  odstartovalo jaro, je to, že odjezdová sobota se zase o  den přiblížila.

LYŽÁK 7.B, ÚTERÝ 20. 3. 2018

Dnešek byl dnem týmových soutěží. Ráno jsme se losem rozdělili na čtyři sedmičlené skupiny a šli si před obědem zasoutěžit v slalomářských štafetách. Mráz už polevil a občas vykouklo i slunko, tak jsme i po soutěži zůstali na sjezdovce a pěkně si zajezdili. Po obědě  jsme se přezuli ze sjezdovek do běžek a zakusili těžkost musherských závodů a soutěžní den jsme zakončili lukostřelbou. Večer jsme si zase společně zahráli několik her a půlka našeho  pobytu je za námi.

LYŽÁK 7.B, PONDĚLÍ 19. 3. 2018

Ráno jsme se probudili do nádherného zimního dne a  pohled z okna rovnou lákal k vyražení na svah. Což jsme taky hned udělali a užili si tu chvilku se zimním modrým nebem dosyta. Prostě ideální čas se v lyžování zase trochu zdokonalit. Odpoledne jsme vyrazili na hřeben vzhůru k Masarykově chatě, kde jsme se trochu ohřáli a pak nasadili běžky, ještě kousek vystoupali k vrcholu Šerlichu a byl před námi už jen nádherný sjezd prašanem až k chatě. Prakticky jsme se vrátili rovnou k večeři, po ní si chvilku společně zahráli a další den utekl, jak voda v Bělé.

LYŽÁK 7.B, NEDĚLE 18. 3. 2018

V noci dorazila do hor vichřice a u nás o sobě dala naštěstí znát jen kvílením a hodinovým výpadkem proudu. Bylo však už po večerce, takže tma na pokojích byla vlastně plánovaná. Ráno nás na 18. březen přivítal opravdu až překvapivě velký mráz -14 °C. Svah sjezdovky však byl krásně upravený, tak jsme si na něm mohli odbít naši lyžařskou premiéru. Vítr se staral o naši bezpečnost a nedovolil nám se příliš rychle rozjet z kopce. To zas tolik nevadilo, ale jeho mrazivost ano, takže jsme se šli na poledne ohřát do chaty a dobít energii výbornou svíčkovou. Odpoledne jsme na běžkách vyrazili do Polomského sedla a v údolí Bělé nám ani nepřipadalo, že by nějak moc foukalo. Nahoře jsme však byli rychle vyvedeni z domněnky, že vítr ustal. Většina z nás tedy rovnou obrátila lyže směrem do údolí a užila si dlouhého běžkařského sjezdu. Šestice statečných však vyrazila k dál k Sedloňovskému Černému kříži a odměnou jim byl nádherný pohled do kraje i skvělý sjezd lesní cestou na Grunwaldský most.

LYŽÁK 7.B, SOBOTA 17. 3. 2018

Už při odjezdu u školy nás přivítala pořádná zima, natož pak na "Mlejnu". O to, že bychom neměli na čem lyžovat se opravdu nemusíme bát. Cesta proběhla bez problému a nastěhovali jsme se do Kačenky opravdu rychle, takže nám zbyl před večeří čas na zimní procházku k Grunwaldskému mostu. Po večeři jsme si společně zahráli a už se můžeme jen těšit na zítřejší lyžování.

LYŽÁK 7.A, PÁTEK 16. 3. 2018

Biatlon se nám dnes dopoledne vydařil na výbornou. Všichni závodníci makali a úspěšně dorazili do cíle. Odpoledne za hustého sněžení probíhal program na sjezdovce - lyže / snowboard / snowblade. Viděli jsme pokroky oproti začátku kurzu, a za to jsme velice rádi. Večer jsme celý kurz vyhodnotili, proběhl nám poslední večerní program a zítra po snídani vyrážíme zpět do HK.

Fotogalerie: https://16-3-2018.webnode.cz/fotogalerie/

LYŽÁK 7.A, ČTVRTEK 15. 3. 2018

Menší změna programu - vzhledem k pěknému počasí jsme se rozhodli uspořádat slalom již dnes dopoledne a byla to správná volba. Krásné počasí, perfektně upravený svah - co víc si přát. Odpoledne štafetový závod = "Šerlišská kombinace". Všichni makali a do závodů dali vše. Gratulujeme k dosaženým výsledkům. Zítra nás jako hlavní program čeká biatlon, držte nám palce.

Fotogalerie: https://15-3-2018.webnode.cz/fotogalerie/

LYŽÁK 7.A, STŘEDA 14. 3. 2018

Den ve znamení musherských závodů. Dopoledne pokračování na sjezdovce, zlepšování techniky a zároveň tedy postupná příprava na páteční slalom. Odpoledne jsme v rámci výletu na běžkách absolvovali musherské závody. Nutno říci, že to byla zajímavá podívaná a všichni jsme byli napjatí, kdo si jak vedl - vyhlášení bylo až večer po vyhodnocení výsledků. Počasí se již změnilo zpět na zimní, a tak se máme zítra na co těšit.

Fotogalerie: https://14-3-2018.webnode.cz/fotogalerie/

LYŽÁK 7.A, ÚTERÝ 13. 3. 2018

Po včerejším vytrvalém dešti nám přeci jen na svahu zůstalo stále dost sněhu, a tak jsme se dopoledne mohli oddat výcviku na lyžích, snowboardech a snowbladech. Jsme rádi, že jsou vidět pokroky v jízdě. Odpoledne jsme si doslova doběhli pro krásné počasí na běžkách. Jedna skupinka se vydala přes Masaryčku na Vrchmezí a druhá na Velkou Deštnou. Obě skupiny si zaslouží velkou pochvalu. Večer si děvčata připravila bojovou hru, kterou všichni úspěšně zvládli.

Fotogalerie: https://13-3-2018.webnode.cz/fotogalerie/

LYŽÁK 7.A, PONDĚLÍ 12. 3. 2018

Dnes nám počasí nepřálo tolik, jako včera. I tak jsme dopoledne na sjezdovce zvládli bez problémů, zhoršená viditelnost pro nás nebyla překážkou. Odpoledne jsme místo běžek zvolili zimní turistiku a vyplatilo se, neboť začalo pršet. Předpověď do dalších dní je však mnohem příznivější, a tak se těšíme na další chvíle strávené na sjezdovce a v běžkařské stopě. Večer proběhly velmi zábavné společenské hry.

Fotogalerie:

LYŽÁK 7.A, NEDĚLE 11. 3. 2018

První lyžařský den - krásně připravený svah, sluníčko a odpoledne upravené běžkařské stopy. Dopoledne nás čekalo rozježdění a rozřazení do družstev. Odpoledne seznamovací výlet na běžkách v okolí Šerlišského mlýna. Večer se nese v duchu poznávání hudby. Všichni jsme absolvovali celý den s úsměvem a dobrou náladou - fotky ve fotogalerii.

Zítra dopoledne pokračujeme na sjezdovkách / snowboardu a běžkách.

LYŽÁK 7.C, PÁTEK 19. 1. 2018

Pátek byl závodní den. Dopoledne jsme absolvovali slalom na sjezdovce a odpoledne závod v biatlonu. Večer proběhlo vyhlášení výsledků a zhodnocení celého kurzu. Rozdali jsme diplomy, odměny a postupně se připravili na zítřejší odjezd. Hned po snídani začneme nosit věci k autobusu a okolo půl jedenácté nás můžete čekat v HK.

LYŽÁK 7.C, ČTVRTEK 18. 1. 2018

První část čtvrtečního dopoledne jsme věnovali pilování techniky jízdy na sjezdovkách a dalšímu zlepšení všech účastníků. Další skupinka si vyzkoušela snowblady a ve druhé části probíhal trénink na zítřejší slalom. Odpoledne se konal "Kombinovaný štafetový závod", ve kterém závodila tříčlenní družstva. Závod obsahoval běh/ chůzi do sjezdovky, slalom na lyžích, běh na běžkách do sjezdovky, slalom na snowbladech a střelbu z luku (posloužila zároveň jako příprava na zítřejší biatlon). Večerní program = diskotéka.

LYŽÁK 7.C, STŘEDA 17. 1. 2018

Ve středu dopoledne jsme pokračovali ve zdokonalování dovedností na sjezdovce. Jedna skupinka k tomu využila krátké lyže snowblade, které se lépe ovládají. Zároveň si snowbladisti vyzkoušeli netradiční pohyby, jež lze na svahu provádět. Odpoledne nás čekal výlet na běžkách přes Sedloňovský Černý kříž, Údolí Bělé, Grunvaldský most a zpět na chatu. Někteří dobrovolníci nám po návratu z výletu ještě postavili výstavní sněhuláky. Večerní program měli na starosti chlapci, kteří si připravili pro ostatní hledání min.

LYŽÁK 7.C, ÚTERÝ 16. 1. 2018

Dnešní den se nesl ve znamení velkého přívalu sněhu. Ráno k tomu foukal silný vítr, takže na sjezdovku jsme vyrazili o trochu později. O to více jsme si však užili čerstvého prašanu. Odpoledne jsme dnes dali přednost pěšímu výletu do Deštného v OH a trochu si tak odpočinuli od běžek a lyží. Večerní program byl ve znamení soch (viz. fotogalerie).

LYŽÁK 7.C, PONDĚLÍ 15. 1. 2018

Dnes jsme dopoledne pokračovali na sjezdovce, skvělá zpráva je, že už všichni zvládáme jízdu nahoru na vleku a samozřejmě i dolů na lyžích. Odpoledne nás čekal Mushérský závod, který nám nepřekazila ani pravá horská zima, která panovala na Šerlichu. Všichni závodníci si počínali bravurně, o čemž se můžete přesvědčit ve fotogalerii. Večerní program se nesl v podobě zábavných her na chatě.

LYŽÁK 7.C, NEDĚLE 14. 1. 2018

První celý den je téměř za námi. Dopoledne jsme strávili na sjezdovce, hlavní náplní bylo rozřazení do družstev. Po vydatném a velmi chutném obědě jsme se odpoledne vydali na běžky. Naše cesta vedla na Grunvaldský most, kde jsme soutěžili v různých dovednostech a dále pokračovali na Údolí Bělé a zpět do chaty. Následuje večerní program na chatě. Počasí nám vyšlo krásně - přesvědčit se můžete ve fotogalerii. Všichni ve zdraví a v pořádku se těšíme na zítřejší sníh.

12.1.2018

Zítra odjíždíme.

1.12.2017

Webové stránky lyžařských kurzů ZŠ na tř. SNP v Hradci Králové zprovozněny.